Gott Nytt skojigt år med liten reflektion

 
Unnar mig en liten tillbaka blick över, inte året som gått, utan åren som gått. Här från åren jag tränade och tävlade. Jag är som lite av och på. Allt eller inget. Antingen ska jag göra det ordentligt eller inte alls. Om det är träning, hästar, eller barn tex. Här på den tiden jag sprang och tävlade fort, som rutinerad tävlingslöpare ;) kunde jag kosta på mig ett och annat flin, istället för att grina illa haha =) Kan jag inte springa så, vill jag helst inte träna seriöst alls, sån är latmasken ;) Inser att jag hade en tioårsperiod från 97 till 2007 då träningen var prioriterad.
Hoppas iallafall att den bilden lockar till ett skojigt år efter ett år då många försvunnit. Började för ett år sen när gamle trotjänaren Tello gick bort, sen Mixi och nu sist kanske en del hört att Muffis varit försvunnen sen början av december.
Mest saknad är pappa <3.
 
 
 
Foto: Cicci Edin
 

Kommentarer
Postat av: AK

2016-01-01 @ 23:38:15
Postat av: Karin Rolén Nordstrand

Nej,är mufflan försvunnen? Så tråkigt!

2016-01-20 @ 16:02:02
URL: http://www.karinrolennordstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0