Hästsommaren - idylliska bilder

 
I sommar har jag varit utan hästar! Och Muffis ;) De har varit utlånade och fått pyssel av andra när jag inte har armar som räcker till. Här har jag istället lånat bilder! Allt känns dock sig likt, hihi.
När jag behövde hjälp i början av sommaren inför en massa jobb och barnpassning dök några änglar upp och ville låna hästarna, tack !.
Det är fortfarande barnpassning som gäller, han ligger ju inte lika lugnt i vagnen längre som första året =D Så jag kan inte sköta allt själv med fodring och in- och utsläpp m.m.
Så det återstår att se hur vi löser vintern, var jag kan ha dem tills de kan gå på bete i vår igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi har ju som sagt haft en supermysig sommar med dessa tre.Meja vill ha kvar dem så länge som möjligt och hade vi möjlighet att ha dem inne båda två så skulle jag så klart ha kvar dem om jag fick. har dock inte så bra vintermöjligheter. Men har du en lösning i närheten så kan jag såklart fortsätta hjälpa dig med fodring, in och utsläpp mm,det är bara roligt och det känns ju lite sorgligt att skiljas från dem också. De är verkligen supersnälla och goa. Tom Muffi har börjat bli lite hemtam:) Vi hörs vidare!!

2014-09-08 @ 20:06:54
Postat av: ingela

Ja förstår er :) absolut vi hörs! Så kul att hästarna gjort sitt bästa oxå att vara till nytta i utvecklingen ;)

2014-09-09 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0