Så var det dags igen!

Det här var senaste gången jag red, Första bilderna tillsammans med Muffis! och sista ridbilderna som togs innan ridtur, tyvärr blev det inga bilder på själva ridturen, men en härlig söndag var det. På Trollrik, med sadel denna gång eftersom jag var gravid i 5e månaden ungefär, och med Because och Muffis på släp.
 
Så jag gör en notering att idag var det första gången jag satt upp och red igen, en kort barbacka tur i grimma på Trollrik en kilometer till stallet, ja och förstås.. med Because och Muffis på släp ;)
Kändes som det var igår =) Vad åren går fort. Ska väl hiva mig upp på BC en gång också bara för sakens skull och se hur det verkar nån dag framöver när det inte är halt ;)
 
 
Första bilderna tillsammans
 
 2013-01-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0