Är ni intresserade av djurs hälsa, djurhomeopati m.m.

Kan jag rekommendera en titt på dessa sidor.
 
www.whiteday.se
 
bloggen

Foderkonsult

 
"Jag har jobbat med hundars och katters hälsa i drygt 20 år och min erfarenhet är att många hälsoproblem börjar med just kosten. På grund av detta har jag utvecklat ett individanpassat program för att komma till rätta med det. Andra vanliga problem som ofta är kopplade till kosten är ledproblem, vandrande hältor/smärtor, hudproblem, allergi, återkommande öroninfektioner, urinvägsinfektioner, klåda, pälsbortfall, övervikt, undervikt, nervositet, aggressivitet, ögoninfektioner, eksem mm.

Under en konsultation går vi igenom hundens/kattens sjukdomshistoria och tittar på när problemen uppstod och hur dom då behandlades. Tex antibiotika kan slå ut dom goda magbakterierna vilket gör att djuret har svårt att ta till sig näringen ordentligt. Det finns en djungel av foder på marknaden, jag vet vilket som passar just din hund/katt bäst, och vilka eventuella tillskott du behöver ge ditt djur för att det ska må så bra som möjligt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0