Lyx!

Vi har väl inte det allra modernaste boendet, men det är oerhört charmigt OCH praktiskt. I många delar, har jag upptäckt, finesser som inte längre finns eller används i "modernare" lägenheter eller hus?

 

Idag har jag just tagit en underbar lång dusch...toalettdörren är alldeles bredvid, i vinkel, med balkongdörren, så jag kan i princip duscha i lugn och ro bredvid barnvagnen som ändå får stå ute där han sover bäst. Hur nöjd kan man bli. Så bra ordnat det blir ibland.

 

Stallpromenaden avklarades idag med bärsele innan lunchsovningen, så det blev lite svettigt i den varma härliga solen. Kepsväder.

Annars tar vi ofta vagnen till hö och vatten sysslorna. Men det lär väl bli mer promenader nu och sen sova hemma, så får jag annat gjort hemma också ;)

 

Nä, så här såg det inte ut idag!

 

 
Trött kille på väg ut i sin båt för att sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0