Inneväder läsning om modiga djur och människor

torsdagsfredagsstormen har infunnit sig, här är en ny blogg jag vill tipsa om.
Den har inte funnits så länge så det är nog möjligt att följa med från början. Det är dramatiska inlägg om hunden Catz, en Australien Shepherd. Nu håller vi alla tummar fortsättningsvis för henne <3
 

catzintebaraenhund.blogg.se

 

"Catz är inte bara en hund, inte bara en Australien Shepherd.... Hon är min bästa vän, min ständiga följeslagare, den jag känner mig halv utan och ljuset i mitt liv. Nu är hon svårt sjuk och jag tänker göra allt som står i min makt att vinna över döden och få henne frisk igen med hjälp av alternativa metoder."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0