Symboliskt för hösten...

 
 
Slut på sommarbete och hagar plockas ner. Egentligen behövs det inte sägas mer än bilden. Tur det finns medhjälpare...
 
Medhjälparen i vagnen blir nu 5 månader. Ojoj, det slog mig då att om 5 månader är det ju vår!
Vad fort det går, eller vad länge sen det är, ja det känns olika beroende på vilken grej man tänker på.
Det känns som nyss jag var gravid, fast ändå overkligt, men det känns som läääängesen vi var där på sjukhuset och plockade fram pussprinsen. Hur går det ihop ;)
Det känns länge till våren, men 5 månader går i ett nafs. Förra vintern gick jättefort, trots att jag var gravid, så käändes det som tiden svischade förbi vintern. Jag tänkte jag hade lång tid på mig förra hösten, såg för mig att när han tittar fram så är det rent av sommar, och det är ju jättelänge tills dess....? Men det var det inte. Jag blev raskt i femte månaden, sjätte månaden och vips var det ju nära förestående! =D
 
Nu plockas det strumpor hejvilt och härjas, inte alltid lätt att hålla reda på prinsen ;o)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0