Första bilderna tillsammans

För att visa hur go och mysig hon är socialt så behövs det kanske att nån fler medverkar på bilden, hittills har jag bara visat upp hur vacker, ståtlig och söt hon är i ensamt majestät och bredvid hästarna =)
 
Jag tänkte att jag får väl hoppa in i handlingen också för skojs skull. Igår kväll låg hon och idisslade i mitt knä när jag satt på boxgolvet inne hos Because medan han tuggade hö. Så rapar och gurglar hon, sträcker på sig när hon är klar efter kanske 20 minuter, vaknar till och reser sig för att leta mer mat ;o)
 
Här är dock bilder från söndagens ridtur - innan...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny-Anna

Vilket härligt gosande!

2013-01-24 @ 21:24:20
Postat av: Ingela

Mmmmmycke!

2013-01-24 @ 22:53:16
Postat av: Fårbror Lammbada

Fårtrollande!

2013-01-25 @ 16:14:57
Postat av: Karin Rolén Nordstrand

Så underbart!

2013-01-26 @ 16:28:25
URL: http://www.karinrolennordstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0