Fint inlägg:

Kärlek


Kärleken har gett mig det finaste jag någonsin kunnat

drömma om men det har definitivt inte varit en spikrak väg.

Snarare en berg o dalbana där det har varit helt omöjligt

att förutsäga vilken riktning kärleken skulle ta här näst.


Att bli totalt sönderkrossad av hjärtesorg har varit en

gräslig men viktig del i utvecklingen av mitt hjärtas kraft o utrymme.

Under den förkrossade tiden har det inte varit lätt o tro på

att kärleken kommer tillbaka, fast i ny form o helt i rätt tid.


Den kärlek som har varit mest okomplicerad under alla

år är den till mina o även andras djur.Där har det

varit villkorslös kärlek rakt igenom, den sortens kärlek

är verkligen en gudagåva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0