Spöken i fönstret

Jag ser skuggor och vita spöken fladdrar förbi, det finns ju förklaringar. Först trodde jag bara att synen spelade mig ett spratt i ögonvrån och att jag inbillat mig nåt vitt fladdra förbi... Så jag nonchalerade det och fortsatte lägga in hö i boxarna. Sen när jag skulle ut igen såg jag ju!
Fönstertittaren:




Bilden ser verkligen spöklik ut också, den är ju tagen i mörkret utan blixt, men uppljusad till max. Kissen sitter utanför alltså. Fönsterrutan är ju emellan och skulle bara reflekterat blixten....

Kommentarer
Postat av: Anita

Och nu är det Kissens tur att bli studerad. Enklare än Mufflan? Hmm vet inte det ja...

2012-02-28 @ 22:43:25
Postat av: Ingela

Kissen studerar iallafall. Imorse var det den svarta kissen som besökte stallet och studerade mockningsteknik

2012-02-29 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0