På eftermiddagen blev det maxipromenad

i antalet deltagare, en bit iallafall.


Alla tre i hagen kom springandes uppifrån sitt vänstra hörn när de fick tre besökare. Trollrik är så snabb, först nere, sen kom mufflan (syns ej) och Because tar det lugnt men det går undan ändå med hans vägvinnande kliv.
Jag hann inte ens få fram kameran och fånga dem i rörelse förrän de var nere.


Hästarna parkerar direkt i hörnet för promenadutsläpp. Mufflan får träffa Totti för andra gången i dag. Visst tittar hon, men inte överdrivet skärrad. Inte så att det stör hennes planer på att hänga med flocken på promenad precis. Oftast traskar hon på bakom svansarna deras, men idag tog hon täten och gick alldeles framför så jag kunde snubbla på henne ;o)



Sen dags att packa oss iväg och då finns det inga resurser kvar till att sköta nån kamera ;o)

Kommentarer
Postat av: Elin stjernstedt

SV: Jo det är ju så tyvärr:/ Så nu blev det att skaffa en liten bäbis häst i stället ;)



Jag får ta och göra det tror jag. När jag precis hade köpt honom så skulle han pilla på allt han såg men nu är det bara brevlådor och ibland nån ficka =)

2012-02-11 @ 12:33:27
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0