Välkommen!

Idag kommer gänget på glöggkalas i stugan.
Allt pyntat och klart och sååå fint.
Det blir lite delikatesser från förr. Inte långt härifrån brukar jag köpa ätbart direkt från "fäbon". Oprocessad mjölk som jag bakat lussebullar på, och kokat gröt. Där görs även annat, som det gjordes förr. Mese, ost, smör har jag provat. Man förstår vad mycket som hänt på det som kommer från affärn. Det är stor skillnad.
Och chokladgodis, precis som chokladgodis SKA smaka. Bilder kommer. Dessutom vackraste fårullvantarna och sockar har jag. Direkt från fåren, kardat, spunnet och stickat. Har dokumenterat, ska bara fullfölja överförande och inlägg...
Inläggen däremot blir sällan dagsfärska här ;o) De här bilderna togs för 2 månader sen =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0