Skimrande helg med massor av hästar 1

har det blivit. Lägger för ovanlighetens skull in en kavalkad av bilder på hästar i min bekantskapskrets som njöt i solen, tacksamt att fota dem. Men även några talande innebilder.

En hälsning från oss som mest drar på kärror bakom oss...


Vit prick i pannan 1
Vit prick i pannan 2



Jo, men jag bär på sadel ibland också =) säger äldre gentleman



ok, trots solen, svårt med fokus på kameran, synd när man har så fina motiv ;o) som ställer upp sig (om man är snabb med avtryckaren åtminstone, det var väl där skon klämde)



sååååååver.............................................bländad av solen


Den här killen har ett riktigt kändisnamn.......



Vad menar du? Vad bryr jag mig om det??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0