Utanför mitt köksfönster


för att bo i stan, kan jag inte bo på ett bättre ställe, förutom att jag har 500 m till skidspåret, något längre till en slalombacke (som jag dock mest utnyttjar sommartid ;o) och ovanför den ett fantastiskt friluftsområde på Södra berget. Cykelavstånd om jag vill, till stall. Jag får väl även lägga på plus-sidan att det är 10 min gångavstånd till centrum ;o) Till det har jag en av alla världens bästa vänner på 5 min gångavstånd och snart blir det ännu närmare när hon flyttar till andra sidan av denna bäck som flitigt fotograferats på sistone =)

Tänk att ha detta utanför köksfönstret!
mitt inne i stan ...







Mer sightseeing kommer, huvudattraktionen ....

och kanske lite historielektion också ;o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mycket bättre blir det inte om man vill bo centralt. Det är bara att gratulera!

2011-05-15 @ 15:17:51
Postat av: Maria

OJ så vackert... måste gå in på hitta.se och se var det är du bor mer exakt. Vi har ju varit en del i S-vall. Mycket trevlig stad.

2011-05-15 @ 21:54:09
URL: http://leopalema.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0