Tyvärr...

Det kom en fin liten kattjej idag som behövde nytt hem, men vi hann inte ha henne så länge förrän det började klia.... inte på mig, men Micke. Så det vara bara att backa bandet och nu är det katt-tomt här hemma igen. Så var det med det. Det var nog den minsta katt jag sett som är fullväxt, eller? 1,5 år. Så det var som en stor kattunge ;o) Men hon har haft en kull ungar själv redan i somras. Och suverän råttjägare. Hade tagit 14 st en dag i somras;o) hade inte varit helt fel här. Men vi har inte haft så mycket råttbekymmer än iaf ;o)

Ursnäll, fick göra vad man ville med henne och bara gosig hela tiden, jättegullig med barn.
Förhoppningsvis löser det sig nåt annat sätt.

Jag får nöja mig med hundarna, och det är ju gott nog.

Kommentarer
Postat av: AnnaKS

Och hästarna...och Micke kanske..? ;)

2011-12-07 @ 08:32:25
Postat av: Ingela

Ja, nu bor ju inte hästarna under samma tak så de är inte kvalificerade som husdjur ;o) och Micke kurrar inte heller ;o)

2011-12-07 @ 10:47:46
Postat av: thisismy1

Tråkigt, ni som sett fram emot en katt

2011-12-07 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0