Asgarv och sovfniss

Häromdagen var syrrans familj på besök och idag kom en annan familj på besök. Jag var lite sen med att fotografera, men lyckades när jag sansat mig och kom ihåg att ta fram kameran, ta denna skrattframkallande bild på den yngste besökaren, endast 3 månader.

Jag trodde inte det var sant när han satte igång att asgarva!!! =D Kan de göra det i den åldern ;o)

Nånting var så roligt att man såg ner till magen när han skrattade så han höll på att gå åt.
Naturligtvis blir man fort trött, men trot eller ej, tror ni inte han fortsatte fnissa i sömnen!?!?!

Ja, här är faktiskt bildbeviset på det iallafall =)

Sanslöst....

Vad månde bliva?




Kommentarer
Postat av: AnnaKS

åhh vilket fint leende! Gosigt..

2011-12-06 @ 21:35:11
Postat av: Ingela

=) som sagt ;o)

2011-12-06 @ 22:19:33
Postat av: Anna-karin

Sååå sött! Vilken go fis! =0)

2013-06-05 @ 09:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0