Lämnat mötesplatsen... "Å när hon går förbi står pojkarna på rad : 5



För nya möten




OoooooH, säger Because, en vältränad tjej, såna träffade jag ofta i mina fornstora dar. Lovely!
Men nu trivs jag faktiskt med att vara lite hösäck och dra benen efter mig. Bara jag får komma ut och se mig omkring så ofta det går.
Det är tur det eftersom jag har en matte som inte heller är så benägen att träna andra, än sig själv då förstås ;o)



Beundrad donna, charmören Because tar fram pussmunnen och trugar;
Och när hon går förbi står pojkarna på rad.
Dom visslar och ler och trugar och ber.
Kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt.
hur ska vi nånsin kunna veta att hon bara älskar oss.
och som om inget hänt, som nånting gud har sänt.
Hon fortsätter gatan fram och går hem till oss.?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0