Öronform!

I mitt plöjande av böcker dök jag djupare ner i boken TTouch (Linda Tellington Jones), många tydliga teckningar av alla möjliga ansiktsformer på hästar, öron, mular, nosrygg, ganascher ögon mm mm och vad det betyder enligt henne, skojigt. Hittade två exakta former på trollriks öron och because öron, och de stämde precis , trollrik = mycket samarbetsvillig, tex ;o)
Även former på benen, trånga, vida, böjda osv. Även där stämde det mycket bra på trollrik som är extremt trång, har knappt någon bringa alls utan bara en glipa där frambenen börjar. Ett upp och nervänt  "V".

Redogör mer om detta senare =)

Idag firar jag att jag klarade sista vanliga tentan som vi gjorde i Göteborg, 39 av 50, mycket nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Fira på!

2010-10-24 @ 17:43:46
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com
Postat av: Elisabeth

Grattis !!! Roligt att läsa dina inlägg som vanligt!

2010-10-24 @ 18:52:19
URL: http://eharstrom.blogspot.com
Postat av: Rosa

Grattis!

2010-10-24 @ 19:23:15
Postat av: Maria

Stort grattis!!!

Var på KS-seminarium i Luleå igår. :-) Mycket intressant och trevligt.

2010-10-24 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0