Unbelievable, björnen ville bara kramas?

Polar Bear:

Jag kommer i fred ....

Unbelievable





Polar Bear: Jag kommer i fred


Norbert Rosing tog otroliga bilder av en vild isbjörn, som
kom över isen till
uppbundna slädhundar i
Vildmarken i Kanadas Hudson Bay.







Denne fotograf var säker på att han skulle se slutet på sina hundar när
Isbjörnen kom vandrade.
















Det är svårt att tro detta!  Isbjörnen behövde bara krama någon!








Isbjörnen återvände varje kväll denna veckan för att leka med hundarna.

Kan du
Alltid har kärlek att dela,

Hälsa för att skona
,

Och vänner som bryr sig

Kommentarer
Postat av: Anita

Är det bara jag som inte får upp några bilder.?

Bara rutor med kryss!

2010-11-11 @ 18:07:46
Postat av: Ingela

trodde jag kunde gena,



får pröva mer genomarbetade vägen ;o)

2010-11-11 @ 19:33:28
Postat av: Ingela

nu funkar det ;o)

2010-11-11 @ 21:03:52
Postat av: Vinnarskalle

Wow, det var häftigt! Isbjörnar är fascinerande i all sin, för oss människor, motsägelsefulla natur. De ser ut som kramgoa, stora vita nallar, men äter mer än gärna upp oss! Tydligen inte hundar iaf... ;-)

2010-11-13 @ 15:55:28
URL: http://vinnarskalle-jc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0