Nalleinsamling!!!!



Jag efterlyste i höstas nån form av nalleinsamling så jag skulle få inspiration att röja på vinden. Igår fick jag höra att det är en sådan på julskyltningen i Stadshuset! nallekonsert.

Hm, bara hugga i. Det här är en enkel mobilkamera bild, men så småningom borde jag kanske lägga in en från en vanlig kamera så det syns bra, så kan jag efterlysa en jultävling "Räkna nallar". Hur många är det? =)

Ändå vet jag att det nog saknas några (elefant , papegoja , ev mer? ;) som kanske finns i kartonger jag inte hittar just nu iaf =)

Men jag lär inte kunna ha iväg alla.... lilla musfamiljen, snobbarna jag vunnit på Gröna Lund 2 år efter varandra på turnumren 14 ena året och 16 andra året, med mormor när jag var liten.
Hunden Toy som är min allra första som jag minns iallafall. Luggsliten...
Koalan,.... är en favorit, kom från australien eller nånstans åt det hållet efter en av pappas resor? Ingen slump att en äkta koala fick vara med på bloggen nyligen ;o)

Många goa vänner här



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar collection! Jag har en lika stor samling hemma hos mina föräldrar. Jag samlade på mjukisdjur och kunde aldrig göra mig av med dem. Kan än idag inte göra mig av med något som har ögon. ;-)

Och jag är oxå ägare av en identisk "musfamilj". Minns t.o.m födelsedagen då jag fick dem.

2010-11-27 @ 19:31:06
URL: http://leopalema.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0