Hur gick det nu?

Jag hastade ner på Stadshuset och de tog emot mina två påsar med 16 djur i.

De har tre konserter idag, kl. 13, 15 och 17. Så jag skojade när jag hörde det, då får jag gå dit med 5 st varje gång då ;o)

Och när jag plockat ihop påsarna och räknade dem så var det faktiskt just 15 st! Men, bara en till, till mitt lyckonummer, så det fick bli 16 ;o)

Och alla på samma gång, man behöver inte ut och åka mer än nödvändigt i den här kylan =)

Nallarna går till ett fosterhem i Lettland, fick jag veta. Det blir kul. En av dem fick jag med mig hem från Disneyland i Florida, via Sverige till Lettland, sicken berest en.

Jag vågar inte tala om hur många jag har kvar hemma ... Men alltid något! Måste väl ha några till nästa år också?


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- glad första advent :)!

2010-11-28 @ 16:50:50
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0