Föööööl

Tyvärr, som  vanligt inga bilder... Har lämnat kameran till mamma för urladdning så snart kanske vinterbilderna kommer iallafall , hihi

Hur som helst, i veckan träffade jag ett 5 dgrs föl. Det kan ju bara ta musten ur en ;o) dvs man vill och vill och vill så mycket ta här och där, lyfta på hovar och känna hur de känns och hur de ser ut under, men man får hålla sig i skinnet och sitta ner och låta det komma fram och tugga på fingarna, inte skrämmas ..... ;o) Hålla i ett ben hade inte varit vidare snyggt :-P  Så där sammets mjuk och len krullig päls, alldeles svart med vit bläs.

Bild hade ju inte varit fel ne ;o) Fin mamma också, mycket vänlig och klok =)

Får känna sig hedrad att få njuta mest med ögonen iallafall. Det var längesen jag såg en så "ny" häst, det var nog när jag var liten som jag lyckades vara på plats i ett sånt tidigt skede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0