Nöjd!

En härlig dag, nu börjar slöjorna lätta. Seghet och dimma är bortblåsta! Det kan t ex bero på en tarmdrink kur jag körde för några veckor sen. Tog den varje morgon under en vecka, märkte inget då, och som vanligt tror man ju att effekterna ska komma direkt, hihi ;o)

Men veckan efter att jag slutat med den kom plötsligt en ordentlig pigghet och klarhet i ögonen och jag började vakna tidigt på morgonen och vara tvärpigg men avslappnad. Lika pigg på kvällen också fast jag vaknat tidigt. T ex så åkte vi från Göteborg till Sundsvall i ett svep, 9 timmar, hemma 3 på natten, men blev jag trött.... inte en blund. Efter 4 långa intensiva dagar med fullspäckad kurs och resa till Göteborg dessutom.
Den där drinken gjorde nog sitt till för att rensa ur lite slagg? Mage tarmar är helt avgörande för ork och energi...

Både mental och fysisk initiativkraft kom igång, inget känns motigt just nu iallafall!

Vilken kick det är att komma igång med träningen. Jag har yogat hela helgen så kroppen är mjuk och fin ;o) Så idag fick det bli både kondition och lite styrke. Spinning på lunchen och pump på sena kvällspasset. Mycket skönt och nöjd är jag, man blir bara piggare. Lite dumt kanske om man ska hoppa i säng ;o)
Får vara lite försiktig första gångerna så det blev mest lätt belastning :-P Men det verkar bara göra gott, jag har inte precis tagit ut mig ;o)

Dags att sova, imorgonbitti blir det morgonspinning 6.45.  yeah =D

man blir så hungrig bara ...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Den drinken blir man allt nyfiken på :)

2010-03-23 @ 06:35:48
URL: http://eharstrom.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken drink! Och vilket träningsfreak du är, där ligger man i lä! Men jag har ju förstås inte druckit några sådana drinkar heller...

2010-03-23 @ 07:31:47
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0