Eventuell reaktion av drinken?

Nånting märkligt som hände på den 6 dagen förra gången jag gjorde drinkkur, var att jag fick världens gräsligaste halsbränna, mer än jag nånsin haft nån gång. Jag hade gjort en tomatgryta då och jag har inte ätit tomat på evighet, tomatpure. Så jag trodde man kanske kan få det av tomat i större mängd? om jag var extra ovan, känslig...

Men sen när jag några dagar efter det fick sån pigghet och klarhet i knoppen så började jag fundera om det inte hade varit nåt som släppte ändå och skulle iväg. Behövde inte vara DIREKT kopplat till det jag ätit just då, som vanlig halsbränna kanske är.

Man kan ju tro att det bara ska röra på sig i magen och hända en massa saker neråt! ;o)
men det kan nog bli diverse effekter? Halsbrännan gick över till dan därpå. Det kan ha varit nåt som lossnade och pyste ut liksom fast upp genom magmunnen på nåt vis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0