Jag rekommenderar varmt att testa detta!! - antigymnastik, gratis timme

Inbjudan till

”Prova på” Antigymnastik

Hur mår din kropp?

Är du spänd, stel har smärta eller värk?

Om du är nyfiken och intresserad av att prova nått nytt så  har du nu chansen!

Antigymnastiken frigör dina spänningar, du upptäcker dina möjligheter, din verkliga kropp, harmonisk, stabil och självständig.

Antigymnastik är en kraftfull rörelsemetod som bygger på åratal av anatomistudier, noga integrerade och mycket erfarenhet. Antigymnastik är inte en avslappning utan hårt arbete. Med hjälp av oftast små, små rörelser hjälper du kroppen att hitta tillbaka till sin naturliga form. Rörlighet, smidighet, frihet och levande är nyckelord. En kropp som är befriad från sina spänningar, sin stram - och stelhet, ger mindre värk och smärta.

I prova på antigymnastik arbetar vi under en timme. Självklart är detta möte kostnadsfritt.

Om du är intresserad och vill delta, kan du välja mellan följande datum. OBS! Begränsat antal platser.

Måndag 15/3 kl.12.00

Måndag 15/3 kl. 15.00

Onsdag 17/3 kl 15.00

Har du frågor/funderingar så  hör gärna av dig till mig eller besök min hemsida för mer information.

Hälsa Ur Rörelse

Antigymnastik & Hälsopedagogik

Maria Löfdahl, licensierad år 2007 för Thérèse Bertherat

Min hemsida: www.antigymnastik.com

Anmälan: [email protected] el. tel: 070 254 20 34

 

från hennes hemsida:

Förmodligen kommer du inte i håg allt, så är det och så fungerar vi, men du förstår kroppen den minns allt. I dina celler lagras det minnen ibland roliga härliga sådana och i bland mindre roliga mindre härliga. Det du inte har tagit hand om och kunna uttryckt/bearbetat det lever kvar i din kropp, i det som är ömt, spännt och ont. Formen på kroppen berättar allt vi behöver veta om oss själva, din sorg och din glädje.

Att inte vara tillsammans med sin kropp att leva i sitt huvud innebär att inte leva som en hel människa. I din kropp rymmer så mycket kärlek och glädje under det som trycker dig.

När vi arbetar med antigymnastik och dess kraftfulla rörelser förundras jag över hur fantastisk våra kroppar är, fantastisk och vackra och där finns en längtan att berätta och läka sig från värk och smärta.

Människan besitter oanada resurser i sin egen process att läka sig själv, detta har jag erfarat i mitt eget arbete både mitt peronliga och tillsammans med mina klienter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0