Olycklig häst



Det här blev ju inte bra, ne, Så här kan jag ju inte äta ....   bu

Kommentarer
Postat av: Maria

Såg att du gett Rosas häst Jasmin behandling. Läckra bilder, hon verkade svara bra!!!

2010-08-16 @ 19:35:40
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com
Postat av: Ingela

hihi, ja, Jasmine gav en fin föreställning. Ska lägga in lite såna bilder och kommentarer på min kommande hemsida också =) jobbar på den nu ;o) Så kul!

2010-08-16 @ 22:30:45
Postat av: Elisabeth

Stackars häst...han kan väl knappt andas heller, och varför måste de ha en iskall metall-pinne i munnen, fy va hemskt det måste vara på vintern, jag tycker om hästar de är otroligt vackra och borde få leva fria, borde, i den bästa av världar borde alla varelser få vara fria.

Det är nog bättre att vara Älg än Häst.

2010-08-17 @ 12:00:10
Postat av: Ingela

VIsst var det olyckligt att han kliade av sig den, men det gick faktiskt alldeles utmärkt att både äta och dricka t.o.m! Hästar är uppfinningsrika, men naturligtvis återställdes myggluvan på sin plats. Han vill absolut inte vara utan luvan, han blir sur om han ska gå utan den när det är kusar ute =)

2010-08-17 @ 23:09:04
URL: http://becausetrollrik.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ja hästar är intelligenta, jag är själv "kinesisk häst", :-)

Du tar nog bra hand om dina hästar.

Ha det fint!

2010-08-18 @ 09:19:36
Postat av: Ingela

aha, vad är "kinesisk häst"!!??? =)

2010-08-18 @ 09:34:37
Postat av: Elisabeth

Kinesiskt horoskop, års vis,

http://www.monika.nu/horoskop/



Vet inte vem denna "monika" är, men längst ner till höger i texten, kan du ta reda på vilket djur du är.



Själv ser jag det som...ja man vet ju aldrig,



någon sa att hästar får "fång" av morötter (fruktos), är det så? Själv så tycker jag att det är gott.

2010-08-19 @ 14:10:24
Postat av: Ingela

aha, ok, just det, jag är Buffel haha, passar nog bra det hihi

2010-08-19 @ 17:12:31
Postat av: Elisabeth

Ja Buffel är nog bra, lugn och jordnära, men tycker inte om att bli emot sagd...bäst man håller med då,



men jag tycker inte att Häst stämmer så bra på mig, förutom att jag flyr vid fara, tycker om hårt arbete och äter som en häst.



Intressant om hovarna, mycket märkligt, naturen är fantastisk eller evolutionen,

2010-08-19 @ 17:47:02
Postat av: ingela

mina hästar går barfota, och jag rider för det mesta med grimma ;o)

2010-08-20 @ 09:19:58
Postat av: Elisabeth

Ja inte behövs pinne i munnen, man kan väl styra med fötterna,

det går ju med traktorer, man trycker på höger styrbroms och traktorn svänger till höger...lite bökigt om man ska långt kanske (när det gäller traktorn).



Du har väl inte sadel...så hästen får ont i magen av den där remmen som dras åt så hårt.

2010-08-22 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0