Träning ska locka fram solen

Jag tänkte, jag måste göra nåt för att locka fram solen; hm, om jag anmäler mig till Vätternpasset, dvs 2 timmars inomhusspinning i mörkret mitt på dan mellan 11-13, så kommer väl solen fram lite ironiskt när jag sitter inne och häckar! Det lyckades ;D Jag lurade solen att "lura" mig????

Tack o lov hann jag ut och se solen efteråt också, men det var lite mört i benen, har aldrig kört 2 timmar spinning, det är ju lite intensivare än att cykla efter landsvägen. Då vilar man ju faktiskt inbland, men på spinning trampas det ju konstant...

Jag kom på att nu är det precis 10 år sen jag cyklade Vätternrundan, minns det som igår, ska man väl säga då... haha, men det kan jag inte påstå, vissa delar kanske, hoho.

Idag är den vanligaste födelsedagen bland svenskar, den näst vanligaste är 15 april, då fyller min systerdotter år. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0