Förvänta dig presenter och överraskningar!

Lite bokreflektioner igen. Jag läser om våra vägvisare, det finns skyddsänglar, hjälpare, löpare (som springer före och förbereder åt oss om vi ber om det, t ex hitta en parkeringsplats ;o)

och en massa härliga figurer som inte vill annat än få uppdrag av oss för att få hjälpa till och på så sätt får DE pluspoäng och högre energivibration för att ta sig vidare. Så var inte blyga att be om hjälp, de väntar på det, och var noga med att tacka efteråt.

OCH så finns det några lustiga figurer som författaren kallar glädjens vägvisare som gillar att spela oss spratt för att vi ska skratta och koppla av, och få oss en tankeställare att vi börjar ta för seriöst på saker, kanske jobba för mycket eller vad det nu kan vara. De gillar också att ge oss gåvor och överraskningar för att såklart göra oss glada!!  =D

Och vad händer ... jo, efter att ha jobbat i 6 timmar oavbrutet och bara druckit, inte ätit sen frukost, så stannade jag vid affären och tänkte att jag behöver några godisbitar, chokladcocos, så klarar jag några timmar till med mina egna hästar ;o)
Så jag plockar några gobitar ur lösviktshyllan och går till kassan. När det är min tur fungerar INTE vågen i kassan så de kan inte väga och ta betalt ... Killen var snabb och sa: - Grattis på födelsedagen! och skickade iväg mig  :-o
En liten present alltså som tack för idag och tydligen precis vad jag behövde! Så kan det bli.
Fnissande for jag vidare ;o)

Grymt tacksam, förvissad om att snart kommer det nog en överraskning igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0