Månskenspromenad


Har just varit ute och ridit i fullmåne belysning, magiskt underbart. Tack o lov för den lampan när det för övrigt är svart ute. Man ser hur bra som helst, vänta bara till snön lyser upp också. Får tacka att spöregnet upphört och det är stjärnklart så att ljuset från månen kommer till nytta. Rekommenderas en kvällspromenad idag , nånstans där det inte finns en massa gatubelysning, så man ser hur läckert det är att "se i mörkret".

Helt magiskt är det förstås också att det är just Trollrik som jag får har med mig. Isbjörnen i svart.
Jag är otroligt lyckligt lottad...




Om svininfluensan kan jag inte låta bli att bara tillägga att det är en otrolig skrämselpropagande media och makten, eller media som går maktens ärenden, håller på med. Skandal, milt sagt.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

det lät ju otroligt härligt :D



vi har då 3 dm snö nu ungefär .. jättemysigt :D



ikväll så gör jag handsmycken med syster faktiskt :P

2009-12-01 @ 19:39:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Jag läser din blogg med stort intresse!

2009-12-02 @ 17:05:54
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0