PINSAMT! Jag måste bara lägga in Victors inlägg här om sin blogg som stängs ner

Så här skriver Victor, hans blogg stängs ner, helt sonika utan dialog. pga se nedan.

Och jag tänker på alla bloggar som VERKLIGEN SMUTSKASTAR andra människor, som blondinbellas eller alex shulman?
Men börjar man försöka lägga fokus på samhällshälsan osv, då tystas man ner, helt otroligt. Jag har ju samma blogg, blogg.se antar jag, så det skäms jag lite över..... pinsamt säger jag

Han har skrivit en kommentar på nåt av mina inlägg längre ner där han skriver att han har skaffat en egen domän som han sen kommer att fortsätta skriva på.


Nu läggs den här bloggen ner!!!!!!!!!!!

Någon människa som tycks ha för lite att göra(vars blogg jag inte nämner vid namn) har hållit på att anmäla den här bloggen flera gånger eftersom den personen tycker den är "opassande" så idag när jag skulle logga in på bloggen upptäckte jag att den var spärrad, trodde först det var nån hacker så jag ringde blogg.se och frågade om dom kunde hjälpa till, fick då veta att de har tagit bort min åtkomst till bloggen UTAN ATT INFORMERA MIG FÖRST ELLER VARFÖR! efter tjat så fick jag tillgång till den så att jag som tur var kunde spara ner allt innehåll.

Jag tycker att det är gräsligt att blogg.se går in som översittare och plötsligt blockerar tillgången till ens privata hemsidor , särskilt utan att man brytit mot någon lag.den här bloggen är inte rasistisk eller dyl. nej jag är ingen spammare, har gjort reklam i andras bloggar men inte på långa vägar av vad dom flesta andra gör.

Så tyvärr, det blir inte mer bloggande om åldrande och livsförlängning här på blogg.se, i telefonen sa blogg.se att om det kommer in någon fler anmälan om mitt bloggande så tar de bort min blogg direkt!

Jag gillar inte såna auktoritets-resonemang, det känns inte tryggt att blogga här,  Jag tycker inte min blogg är stötande på något sätt. det är tråkigt med folk som springer och anmäler bloggar på det här sättet, om jag inte gillar en blogg så läser jag den helt enkelt inte.

och åldrandet TORTERAR gamla människor, här skräds inga ord.

Nu ska jag åka till Skottland 8 dagar. Får se om jag öppnar någon annan blogg i framtiden på en egen domän och webbhotell.


/Victor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0