Prövar med länken igen, funkade inte i kommentaren

http://www.zitiz.com/debatt/10-tecken-pa-att-du-haller-pa-att-avprog__20994

Nu gick det!


"

Här är en lista på vad man också kan göra för att avprogrammera sig !? :-o

för att på sikt kunna börja tänka mer fritt? Kanske fungerar det ;o)

Punkten 5 om att politiker ljuger, menas ju politiker i toppen, med mycket makt, precis som de exempel som visas i filmen, obama, mc cain, presidenter/kandidater mfl. Inte vi "vanliga knegare" precis. Ta det inte bokstavligt.

Vem instämmer inte i att det är de med mest pengar som har chans att bli vald, och att de ljuger för att framställa sig själva bättre, samt de andra sämre? Mer regel än undantag. Jag har vänner som är mer eller mindre engagerade i t ex miljöpartiet, och de är inte de minsta egoistiska. Möjligen i mitt tycke något naiva? Vilket jag känner även att jag är själv, jag måste börja lära mig tänka mer kritiskt. "

urklipp från min egen kommentar nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0