Jag är ingen skonörd?

Dessa magiska skor har alla sett mig i, även om de inte tänkt på det! För jag har alltid haft dem ;o) Jag minns inte när jag köpte dem, men det var nån gång på 90 talet, och inte i sluttampen av det heller...
 
Jag började syna dem i sömmarna och det är ju helt fantastiskt att inte ens hälsömmarna gått upp, inte ens invändigt. Klackarna har slitits något, och lite ojämnt av mig, men ingen limning har heller lossnat, eller hur de nu är gjorda.
Vilken reklam, kanske ska skicka till tillverkaren ;o) Så jag måste ju kolla vad det är för märke. Världens skönaste skor dessutom, och jag gillar dragkedjorna, dubbla och praktiska! Tidlösa? =D
 
Glömde ta kort framifrån. Tyckte såklart att de var värd att föreviga. Och nej, de blir inte alls smörjda varje år, det var några år sen sist, men nu fick de en välförtjänt rejäl omgång.
 
Slog upp märket på nätet, Rieker, och där fanns mycket snyggt ;o)
Här en favorit...:
http://www.zalando.se/rieker-cowboy-bikerstoevletter-gratt-ri111c05i-c00.html
 
   Skonörd, näe, inte ofta som det hamnar nåt nytt här, men har ju blivit en bebisfotnörd och nu börjar det komma skor på agendan också...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Adam verkar fot(s)nörd

2014-04-05 @ 23:13:05
Postat av: ingela

det kan man säga!

2014-04-09 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0