Hästskötare

Så här fina blir hästarna efter lite bete ;o)

Tjejerna har skött hästarna åt mig medan jag är borta. Hästarna har det så bra så jag har börjat bli riktigt van resenär, som knappt varit hemifrån sen jag blev med häst för 13 år sedan ;o) Men senaste året har ju inneburit resor varje månad, tycker jag, så det är bara att växa med uppgiften, hihi.

De är fina nu med slantar och blank päls, dessutom får de så här fina utsmyckningar i svansen!

Dessutom har jag sån tur att mina hästar blir smalare när det blir sommar och de får gå på bete.

Vet inte hur det går att ta en bild så här utan att det blir en skymt av Trollriks mage som brukar sticka ut på sidorna ??? :)

http://vanessaloveu.zoomin.se/P2813835#body


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0