Sticker emellan med ridresa 95 - Egypten

Innan jag är hemma igen -96 på en irlandspony som sagt

Här syns det vilken skillnad på hur stor man själv ser ut jämfört med Flagship, där jag ser ut som en liten flicka uppepå ;o)

Men de här hästarna är ju också fullstora så att säga. Här var jag dålig i giftstruma (sköldkörteln) och tog mig inte ens upp på hästen utan de fick lyfta upp mig i sadeln. (Jag undrar vad de trodde när jag påstådde att jag visst KUNDE rida, men inte tog mig upp i sadeln, hihi ;o) Utan hjälm och allt. Fick vi rida i full galopp i öknen ;o)





Jag verkar ha den gladaste hästen... Huvudet upp och öronen framåt.


Kommentarer
Postat av: Anette

Mycket vackra hästar, må jag säga :-P

2010-12-14 @ 18:43:56
URL: http://anettenyberg.blogspot.com
Postat av: Nathalie

härliga bilder:D

vad ska du hitta på idag?:D

2010-12-16 @ 08:26:29
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0