Tid att ta emot

Jo, presenterna fortsätter att trilla in, det blev flera lördagsgodispresenter i lördags.

Och när vi gjorde en utflykt till Vättaberget för att fika beställde vi smörgås, våffla, te mm. Men det kom in 2 våfflor, som vi tog ändå men som vi sen inte behövde betala för! Sedan kom det 3 fribiljetter till kommande GIF-match.

Typiska exempel på presenter!
Glädjevägvisarna spelade mig också ett klassiskt spratt för att liva upp tillvaron. Efter ett toalettbesök på samma berg hade jag inte lyckats fälla ner KJOLEN ordentligt efteråt så jag gick omkring med kjolstycket upphängt där bak. Dock hade jag åtminstone tights under så jag behövde inte ens visa trosorna, helt klart snöpligt i vilket fall, hihihihihi ;o)

Det bara regnar presenter om man tar sig tid att ta emot. Det ÄR hög tid nu att börja ta emot för vi kommer att behöva en hel del, så börja öva på att ta emot ;o) Det kan vara lättare att ge bort än att ta emot, som vi alla känner till, vi tror inte att vi är värda det. Det är vi i allra högsta grad!

Men idag ska jag iallafall göra det enkla - att ge bort en present ;o) Mamma fyller år =)

Hejsvejs! Önskar er julafton varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0