Tankebesök!

Jag har myntat ett nytt begrepp, åtminstone för mig själv. När jag kanske inte hinner besöka människor live, så ägnar jag mig åt tankebesök. Det blir ju samma sak som att man säger att jag tänker på dig. Det kanske ibland kan kännas som att man gör det lite mer "förstrött".
Tankebesöken känns dock som att de har en lite mer tydlig intention, och att man kanske också stannar där en stund mer medvetet istället för att tankarna bara flimrar förbi?

Tja, vad tycker ni, kanske kanske inte =)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Rosa och jag har "tankebesökt" varandra många gånger, den andra brukar då ringa upp på telefonen :)

2009-12-18 @ 17:56:23
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0