Du har hela himlen inom dig - Grattis vackerpojken 20 år

14. Himlen Och Lite Till
(Barbados)
 
(Thunqvist)
Mariann Songs
 
Jag var mitt i livets karusell
 

Tog ett extra varv varenda kväll


Och jag trodde jag var stor och stark
För jag rörde mig på säker mark

Mångas ögon brann av begär
Men ingen såg mig för den jag är
 

Så mötte jag dig
Och allt blev enkelt igen


Du har hela himlen inom dig
Och jag vet du älskar bara mig

Jag har funnit allt som jag vill ha
Det finns bara du och jag
 
 
 

Du har hela himlen i din själ
Jag känner att du bara vill mig väl

Du har allt jag vill
Du har himlen och lite till

Hjulen snurra´ allt snabbare
 

Ingen tid att stanna upp och se

 
 

Vad jag egentligen behövde ha

Var nån att lita på för att må bra
 

Jag har alltid varit en enkel man


Med många vänner med starka band
 
 

Men ingen som du
För allting är enkelt igen
 


Du har hela himlen inom dig...

Det är lätt att falla ner från stegen
som man klättrar på
Men jag vet att du finns där för mig
och tar emot mig då

Du har hela himlen inom dig... BECAUSE!

Herre på täppan
 

 
 
 
 
Lyckohästen

 
 
      
Milda sammetsögon och kropp =)
 
 
 
Sammandrag från Oxsta till Bergsåker (och Sveriges alla travbanor från Malmö, Göteborg till Dalarna och upp till Umeå) till Töva till Nolby till Sörnacksta till Allsta och allt däremellan! ;o)
Grattis älsklinggubben, en häst som rymmer Himlen Och Lite Till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0