GÅ!


Jag hann knappt klicka på kameran. Fyrar av i blindo så jag fick se själv vad jag lyckats fånga, när jag kom hem till datorn. Gud vad roligt  man kan ha det ;o)
Because hinner man inte se röken av, svisch. Han är långt ovanför garaget uppe i hagen redan. Tar inte många sekunder.
De här två verkar gjort sällskap, nu när mufflan var smart och beredd så hon inte behövde springa långt ut i högerterrängen i snön. Trollrik lite gentleman här och låter damerna gå bredvid åtminstone. Annars brukar han vara uppe rätt snabbt han också i hagen i hasorna på Because.
Släpper de nere vid vägen så de får en rejäl bit att avsluta sina promenader med en galopp =)

Det ser mörkt ut men det är dagsljus (vi har ju inga reflexer på).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0