Igår den 22 november

dog John F Kennedy 1963. 40 år senare, den 22 november 2003, dog min mormor, det var en fredag eftermiddag och jag vandrade runt i ett skogsområde i ett nysnöat Stockholm den dagen. Fick samtal av mamma på eftermiddagen.

Då hände en sån där "klassisk märklig grej". Mormors väggklocka i rummet där hon bodde, stannade. Jag tog hand om klockan och det tog ett tag innan jag ville sätta i ett nytt batteri och använda den igen ;o) Javisst, inget märkligt med det säger de som inte vill se magiska märkligheter i vardagen. Batteriet råkade stanna, precis då tog det slut. Sånt händer =) Väntade mormor in att batteriet skulle ta slut ;o) eller slog batteriet av

När sen morfar dog ett antal år senare hände än fler och märkliga saker. Det får jag väl ta när hans dag kommer, det var en tisdag den 24 maj.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Den där typen av händelser gillar jag :) Inte att folk dör men att klockor stannar och annat..

2011-11-23 @ 17:29:50
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0