Igår, en unik dag


Enda dan nånsin jag inte kom till stallet ... igår ... (vädret)  på because födelsedag ... ikväll blir det morotstårta strössel och sås, och kvällning i stall istället för lets dance ;o) vad är väl en bal ..... =)))

jämfört med att dansa med hästar


Har aldrig missat en stalldag när jag varit hemma tror jag, bortresta dagar räknas ju inte. Men igår hanns det bara inte innan snön drev igen. Till råga på allt i kaoset glömde jag bort att Because fyllde år. Ibland är dagarna långa och bara rusar iväg =)

Kommentarer
Postat av: Trollrik

Grattis Because!

2011-02-13 @ 16:04:50
Postat av: Anna- KS ;)

Ja vad är väl en dans i tv rutan ...kram och grattis Because i efterskott~~

2011-02-13 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0