pyroman på stan!

Idag var det dystert och grått, perfekt dag att kura in sig några timmar hos frissan och bli ompysslad ;o)
mådde gott
Man gör sitt bästa för att varje dag ska komma till sin rätt.... ehum
började också läsa "Passionen" - och höll på att bränna upp tidningshögen på värmeljuset vid spegeln
:-o 
mitt undermedvetna vill sätta piff på den grå dagen ? ;o)
man gör sitt bästa .... som sagt var ....
 
Pyroman på stan, döper jag denna dag till hihi ;o)
 
Det gick bra, de andra hade kopplat på sitt luktsinne som tur var eftersom jag hade stängt av medan jag läste ... Bra myspysbok! hehe
 Stämningsfull dag på sitt sätt. Imorgon hoppas jag på stämningsfull dag i ett annat ("muntrare") tonläge =) så slipper vi elda ifall kanske solen rent av lyser

Dagen med de 3 P:na
 

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

tack för inlägget ^^ fyndiga namn må jag säga! du är inte intresserad av att ta hand om polly? hon letar nämligen efter ett hem, då jag tog henne på prov men hon fungerar inte så bra ihop med min sambo (som är rädd för henne). förra ägaren verkar inte vara den mest omtänksamma vad det gäller stackars polly, för nu vill hon inte veta av henne längre. väldigt underlig person =/ hade jag sålt mitt djur till någon och det sedan visade sig att det inte fungerade så hade jag ju tagit tillbaka djuret - för att jag bryr mig. det är inget fel på henne alls, men mig funderar hon super =) jättego! men det är synd att hon ska behöva vara i buren så fort sambon är hemma.

2009-01-21 @ 12:10:45
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0