Allt är sig likt!!!!?

Nu kommer en serie roliga inlägg från förr!. Det här är före bloggens tid så jag tänkte blogga in några fler år åt hästarna i deras dagbok ;)
MEN.... ALLT verkar vara sig likt ser jag, nu när jag hittat min skatt, dvs lådan med alla cd skivor med sparade bilder.....
 
Detta är tidigare stallkalas; Because bär fortfarande, fast omvänt i tiden, på små barn. Och jag är även då som nu lika hopplös på att ta mig upp UTAN soptunnan ....
 
Även Troll bär på de små barnen, som nuförtiden inte är så små längre, inte DE barnen iaf =)
 
Frågan är nu om jag hittar Hovbilderna som är de jag gick in för att söka från början ....
 
 
 
Stilstudie
 
Jodå, upp kommer man alltid...
Jag som trodde Trollrik flyttade till mig 2006, men här är ju 2005... så jag tror det här var inflyttningsfest för Troll! Han hade bott med oss i 2-3 veckor här! Och det är förmodligen första eller andra gången över huvud taget som jag rider/sitter på honom barbacka. Minns att jag inte kände mig helt comfortable ;)
 
Även små barn på stor häst
Här är hästarna fortfarande skodda. Skolösa blev de 2006.
Ovant att se BC korthårig mitt i vintern ...
 
 Här är bilderna från ett tidigare inflyttningskalas, dvs det första stallkalaset 2001 när BC just flyttat till stan!
 
Ett litet mindre gäng
 
 
 
Davincikoden förtjänar ett helt eget inlägg, så det kommer inom kort
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0