Lite mer GOTT och blandat

"Min vän och grönsakhandlare Johan har nyligen varit iväg på ett litet spännande äventyr under några dagar, han har besökt ett gäng banan plantage med både miljön och arbetarnas bästa i fokus.

Johan berättar om sin resa till Dominikanska Republiken som är bäst i världen på just ekologiska och fairtrade bananer där han under tre dagar åkte runt i landsbygden och besökte olika plantage som alla var krav och fairtrade certifierade, här är märks bananerna stolt med symbolerna för fairtrade och Krav vilket är något som jag tycker att alla ska titta efter när ni köper dessa gula läckerheter."


http://kokschefen.nu/varfor-valjer-du-inte-fairtrade-bananer/

*****************************************************************************************************************************
 
"När jag under middagen satt bredvid Korosh Taheri, överläkare på den medicinska avdelningen på ett sjukhus på Färöarna, frågade jag honom (med risken att bli utskrattad) om han har hört om kraniosakralterapi och vad han i så fall tyckte om den."
 
 
http://margoskraniosakral.wordpress.com/2014/04/28/faroisk-lakare-kraniosakralterapi-har-en-stralande-framtid/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0