Blogg om KS

Kraniosakralterapi hjälpte pojke med ADHD
 
Studie visar att kraniosakralterapi minskar migrän
 
Jag heter Margo Åkermark, är född i Nederländerna och bor sedan 1998 i Falkenberg. Jag ber om ursäkt för grammatiska fel i denna blogg, vilket beror på min ‘invandrarbakgrund’, men jag gör mitt bästa!

Jag studerade kraniosakralterapi på Bröderna Tranbergs Institut i Göteborg och studerar nu basmedicin på Arcanumskolan.

Jag jobbar även som översättare (från svenska till nederländska), målar och tecknar, samt handverkar. Jag är gift och har två barn.

Jag ger kraniosakrala behandlingar i Falkenberg och Varberg (Rankagården).

Läs mer på min hemsida!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan KS fungera mot ADHD även på vuxna tror du?

Har själv adhd och hade ju kunnat vara värt att testa, men å andra sidan medför adhd'n positiva saker också som jag inte vill bli av med..

2014-02-18 @ 12:26:00
URL: http://parellikusken.blogg.se
Postat av: Margo

Hej Camilla! Kraniosakralterapi kan absolut vara effektiv på vuxna med ADHD, så det är värd att testa iaf. en gång för att se om du mår bättre efteråt (vilket jag tror).

2014-02-18 @ 12:39:11
URL: http://www.margoskraniosakral.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0