JÄTTEJÄTTETACK! =D

 
 
För Fantastisk Festlig Februari Firande Fyller Fyrtio!
 
Det har varit en fullspäckad månad, och än är firandet inte över. Om en vecka befinner jag mig på annan ort.
I högra hörnet på nedre bilden syns en frågelek med ledtrådar och lucköppning som hette PÅ SPÅRET, efter det bekanta tv-programmet.
Jag fick ledtrådar att gissa vart jag är på väg. Jag är hopplöst dålig på såna här frågelekar och det tog många lucköppningar innan jag hamnade rätt. Så vart är jag på väg ;o)
 
1) Vi lämnar iskall plats och reser till en stad som bland annat är känd för sitt livliga nattliv. Staden är sitt lands kulturella centrum.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dole Doff

Fina bilder!

2013-03-18 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0