Jiiiisses en sån lördag!

Jag fick uppleva 2 (större ;-) saker för allra första gången denna dag.

På förmiddagen fick jag äta en lång frukost i köket och SAMTIDIGT titta ut genom fönstret och underhållas av att spana på mina hästar! Det var inte mycket jag kunde se, men vad gör det.


Mitt i bild kan man skymta Because, som gått in i vila efter SIN bamsefrukost. Senare kom Trollrik in i bild också, men lyckades inte fokusera honom.


Jag tror knappt det är sant att de går där utanför, med mufflan förstås.

På eftermiddagen var det dags för 40 årskalas, redan kl. 15. Kändes lite tidigt, men vill man ha trädgårdkalas kan det ju vara bra.....

Jag tror alla blev lika grundlurade, för ingen hade trott, inte ens när prästen kom dit, så undrade folk vad hon gjorde där.... Tills det sakta gick upp ett liljeholmens, och så började ett bröllop!!!!

Jo, jag har ju hört att en del gör så. En del kanske döper ett barn och så blir det ett bröllop utan förvarning. Men trodde inte nån i min krets skulle hitta på nåt sånt ;o)

Händelserik dag i glädjens tecken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog vägen förbi Råna igår och såg alla tre gå där utanför. Underbart för er alla, så bra det ordnat sig.

2012-05-13 @ 18:27:45
Postat av: Elisabeth

Det var jag som postade det där men glömde avsändare..

2012-05-13 @ 18:28:38
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0