Hemma

efter en lång kväll, och en lång vecka. Varit i Hälsingland större delen av veckan och Jämtland =)

I Hälsingland fick jag bland många upplevelser bland annat träffa helt nyfödda föl, från en dag till en vecka gamla =)

Veckan avslutades i Jämtland med min kompanjon som ikväll gjorde den sena kvällen värd, han vann igen och överraskade med ett mycket spelvärt odds, 22 ggr ;o). På måndag ska han få en lång skön genomgång. Morötter har han som vanligt fått redan innan.

Skönt att vara hemma och hålla mig i de lokala regionerna imorgon, och så får jag roa mig med lite hemmafoton igen som jag fångade i början av veckan..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad sött med föl!

Jag såg sex stycken kycklingar som var ca 2 veckor gamla i helgen

2012-05-20 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0