MuffelMovie!

Loja ögon men ändå vaken blick har hon ;o)

Mufflisa1

Nu är dock all snö borta...

Fredagsnöje

 

Övar lite levande bilder...nytt nöje. Hoppas bli bättre ;-P

Tänk om jag hade haft kamera med ikväll i stället, stillbilder åtminstone, och se muffis springa emellan Trollriks och Because' boxar och käka av deras hö, haha. Så kryper hon in innanför stora starka trygga Because och kikar ut under krubban på mig ;o)

Har lagt hö och godis åt henne ute på stallgången, men hon vill nog inte ha eget matbord, trevligare med sällskap.



Kommentarer
Postat av: Karin

Tänk att hon har anpassat sig så till dina hästar. Ho ser ut och beter som om hon hör till flocken :).

2012-03-30 @ 13:37:57
URL: http://www.karinrolennordstrand.se
Postat av: Ingela

Jo, så är det helt klart =) De beter sig mot henne som om hon vore en till häst också ;o)

2012-03-30 @ 14:49:31
Postat av: Karin

Jag lade upp en bild av mufflisa på min facebooksida och länkade till din blogg. Jag hoppas att du tycker att det är ok annars tar jag bort den.

2012-03-31 @ 11:02:48
URL: http://www.karinrolennordstrand.se
Postat av: Ingela

Självklart, inga problem =)

2012-03-31 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0