Miljö

Två läger bland forskare, i statens tjänst och fristående


tomas säger:



Det är intressant det om den så kallade globala uppvärmningen.
Bland forskare finns det två läger har jag kommit på.
Dom som tror på en global uppvärmning arbetar oftast i statens tjänst.
Dom som har en annan åsikt är oftast fristående forskare.
Jag tycker man ska titta på jordens historia o då märker man att temperaturen inte är stabil på denna planet utan att den går upp o ner.
Jag har läst flera artiklar att vi är på väg mot en ny istid.
jag har även läst att innan en istid stiger oftast temperaturen.
Jag har svårt o tro att vi kan påverka den globala uppvärmningen.
Men vi ska vara rädda om våran miljö
För alla gifter vi släpper ut mår inte miljön bra av.
Så JA vi ska minska våra utsläpp men på grund av våran miljö.


http://blogg.klart.se/global-uppvarmning-var-raknefel/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0