Förbättrade sovvanor, matrutiner och rekord

Jag är inne nu på andra veckan, av jobb. För att fixa att vara pigg ända till the happy änd, av 14 dagar i sträck med jobb, har jag varit riktigt duktig och lagt mig på anständiga tider (lyckats alla dagar) och ordnat matlådor (lyckats nästan alla dagar ;o) som ätits på bra tider, dvs tidigt på dan.

Det kommer att bli ett rekord jag inte kan eller tänker slå ;o) men det är bra att det motiverar mig till några till sunda vanor än de jag förhoppningsvis redan hade :-P 

Den 14e och sista arbetsdagen i sträck kommer att rundas av med en gala i balklänning lånad av kära syster, tack o lov, behöver jag inte tänka på sånt. Men frissan fick jag se till att ordna idag iallafall, det var år och månader sen sist. Hårtåtarna var i en himla oordning kan jag säga.
Så det är ju meningen att jag ska vara pigg och alert in i kaklet så att säga med en sån avrundning.

Så, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mickey Mouse

Bra jobbat!:-)

2012-01-24 @ 08:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0